© 2026 Antalya Haberleri: Antalya Gazeteciler | Antalya Haber | Antalya Son Dakika Haberler
Haber Yazılımı: Aladağ Bilişim

Bayburt Belediyesi 79 milyon TL’lik yeni araç filosuyla hizmet kapasitesini artırdı

Bayburt Belediyesi, 79 milyon TL’lik yatırımla yeni iş makineleri, dolmuş ve çöp kamyonları alarak altyapı ve temizlik hizmetlerini güçlendirdi.

Yayınlanma
4 Dk Okuma Süresi

Bayburt Belediyesi, toplam 79 milyon liralık bütçe ayırarak hizmet kapasitesini artırmak amacıyla bünyesine yeni araçlar kattı. Yapılan yatırımlar kapsamında belediye filosuna çeşitli iş makineleri, dolmuşlar ve çöp kamyonları dahil edildi. Bu yeni araçlarla altyapı, temizlik, ulaşım ve diğer belediye hizmetlerinde daha etkin ve hızlı hizmet verilmesi hedefleniyor. Filoya eklenen araçlar, hizmet kalitesini artırmanın yanı sıra vatandaşların taleplerine daha kısa sürede cevap verilmesine de katkı sağlayacak. Böylece Bayburt Belediyesi, şehir genelinde yürüttüğü çalışmalarda daha güçlü bir teknik altyapıya kavuşmuş oldu.

Bayburt Belediye Başkanı Mete Memiş, yeni araçları İl Genel Meclisi Başkanı Hüseyin Şahin ve AK Parti Bayburt İl Başkanı Turgut Çalışkan ile birlikte inceledi. Memiş, “Bugün burada gördüğünüz araçlar 2024-2025 yıllarında Bayburt Belediye Başkanlığı'nın filosuna katılmış araçlardır. Birkaç tanesini belediyemizin kendi imkanlarıyla, diğerlerini ise Çevre Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı destekleriyle aldık. Ayrıca Türkiye Belediyeler Birliği'nden de bir aracımız bulunuyor. Araçların toplam fiyatı bugünkü değerle 79 milyon TL’ye ulaşıyor. Bunun dışında önümüzdeki 10 gün içinde belediyemize bir kanal açıcı ve bir kar küreme aracı daha sıfır olarak kazandırılacak. Bu gelişmeleri hemşehrilerimizle, misafirlerimizle ve gurbetçilerimizle paylaşmak istiyoruz” dedi.

Başkan Memiş, araçların belediyeye kazandırılmasında en büyük destekçinin Sayın Cumhurbaşkanı olduğunu vurguladı. “Sayın Cumhurbaşkanımızın Bayburt'a olan bakışı ve sevgisi, bu araçların belediyemize gelmesinde en önemli etkendir. Kendisine belediye başkanı olarak Bayburt adına ve şahsım adına şükranlarımı sunuyorum” ifadelerini kullandı. Ayrıca araçların temininde Milli Savunma Bakanı Orgeneral Sayın Yaşar Güler’in de önemli katkıları olduğunu belirtti. Memiş, “Valimiz, milletvekilimiz, AK Parti İl Başkanımız, İl Genel Meclis Başkanımız ve diğer ilçe ile belde belediye başkanlarımızla birlikte bakanlarımızın yanına gittiğimizde taleplerimiz hep karşılık buldu” şeklinde konuştu.

Başkan Memiş’ten Spor ve Belediye Çalışmaları Açıklaması

Bayburt Belediyesi Tuğra Boks Spor Kulübü sporcusu Milli Sporcu Elif Nur Turhan’ın unvan koruma maçındaki başarısına değinen Başkan Memiş, son günlerde kendisinin Amerika’ya gitmesiyle ilgili eleştirilere yanıt verdi. “Belediye Başkanı şehirde durmuyor, yurt dışında veya Ankara'da deniliyor. Evet, Amerika'ya gittim; çünkü Dünya Şampiyonu olan sporcumuz Elif Nur Turhan’ı yalnız bırakmamak istedim. Cumhuriyet tarihinde bir ilk olarak IBF Hafif Sıklet Dünya Boks Şampiyonu olan Elif kızımız unvanını üstün bir başarıyla korudu” dedi. Ayrıca, “Belediyenin parasıyla gittim” şeklindeki iddialara tepki göstererek, “Bilet ve konaklama giderleri maçı düzenleyen organizatör şirket tarafından karşılandı. Bu bilgiyi kamuoyuna arz ediyorum” ifadelerini kullandı.

Başkan Memiş, belediye çalışmalarının yoğun tempoda sürdüğünü belirterek Ankara’ya sık sık gidip geldiklerini söyledi. “Ankara'ya gidiyoruz ki bu araçlar Bayburt'a gelsin. Belediye başkanı şehirde durup sadece asfalt dökmez veya park yapmaz; planlar, ekibine görev verir ve kaynak bulur. Kaynaklarımızı bulduk ve çalışmaya devam ediyoruz. ‘Ayinesi iştir kişinin lafa bakılmaz’. 2014-2019 yıllarında yaptıklarımız ve 2024’te başladıklarımız ortada” dedi.

Memiş, 2024-2025 yıllarında Bayburt şehir merkezinde yaklaşık 40.000 tona yakın asfalt döküldüğünü belirterek, bu çalışmaların Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı, Ulaştırma ve Altyapı Bakanı, Karayolları ve İl Özel İdaresi iş birliği ile gerçekleştirildiğini ifade etti. “Bayburt’taki çalışmalarımız hız kesmeden ve artarak devam edecek” dedi.

Son olarak, bu süreçte desteklerini esirgemeyen Bakanımız Sayın Yaşar Güler, Valimiz Mustafa Eldivan, Milletvekilimiz Prof. Dr. Orhan Ateş, İl Başkanımız Turgut Çalışkan ve İl Genel Meclis Başkanı Hüseyin Şahin’e teşekkür eden Memiş, “Ayrıca bu şehri güzelleştiren, temizleyen, asfaltını ve parkını yapan tüm belediye çalışanlarımıza da teşekkürlerimi sunuyorum” dedi.

Haberin Editörü: Onur Cihan

Kaynak: Haber Merkezi
Senin de fikrin var mı?

İlk yorumu sen yap! Düşüncelerini bizimle paylaş.