© 2026 Antalya Haberleri: Antalya Gazeteciler | Antalya Haber | Antalya Son Dakika Haberler
Haber Yazılımı: Aladağ Bilişim

Tokat TOGÜ Hastanesi’nde 8 kişiye Kırım Kongo Kanamalı Ateşi teşhisi konuldu, tedavi sürüyor

Tokat TOGÜ Hastanesi’nde 8 kişiye Kırım Kongo Kanamalı Ateşi teşhisi konuldu, hastaların sağlık durumu iyiye gidiyor ve tedavi süreci devam ediyor.

Yayınlanma
1 Dk Okuma Süresi

Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi (TOGÜ) Hastanesi Enfeksiyon Hastalıkları Bölümü tarafından yapılan değerlendirmeler sonucunda bazı hastalara Kırım Kongo Kanamalı Ateşi (KKKA) tanısı konuldu. Bu tanı, bölgedeki sağlık yetkililerinin hastalıkla mücadelede dikkatli ve hızlı hareket ettiğini gösteriyor.

TOGÜ Hastanesinde tedavi altına alınan toplam 8 kişinin sağlık durumlarının iyiye gittiği bildirildi. Hastaların tedavilerine devam edilmekte olup, sağlık ekipleri tarafından yakın takibi sürdürülüyor.

Haberin Editörü: Emre Aladağ

Kaynak: Haber Merkezi
Senin de fikrin var mı?

İlk yorumu sen yap! Düşüncelerini bizimle paylaş.